بد افتادم

بد افتادم

 

فقط ساینا میتونه وسط جلسه کنکور به عکس کارتش نگاه کنه بگه چقدر بد افتادم!!!



نظرات شما عزیزان:

ســـــــــاینا
ساعت17:15---4 شهريور 1394
صندلی هاش خیلی بزرگ بود!قشننگ میشد روش چهار زانو نشست!!من یه عالمه شکلات با خودم برده بودم!اصن مهمونی بود در کنارش تست هم میزدیم!!!
پاسخ: عجب :)))))


ســـــــــاینا
ساعت16:44---4 شهريور 1394
خب گوشی نداشتم دیگه!انداختمش توو ماشین خودم پریدم تو حوزه!!!آره بابا پسته هم بوده!جات خالی!
پاسخ: مطمئنی رفتی امتحان دادی ؟ پارتی نبوده ؟ :D


ســـــــــاینا
ساعت16:10---4 شهريور 1394
آب آناناس!اگه بدونی چه باد خنکی میومد تو دانشگاه علامه!!!تازه دربون دانشگاه اینقدر مودب ازم پرسید:گوشی نداری؟
من:نه!
اون:برو تو!
اصن یه وضعی بودا!!
پاسخ: صداقت رو توی اون چشمای شیطانیت دیده :D کوفتت بشه :))) اینجور که تو میگی فقط پسته کم بوده :D


ســـــــــاینا
ساعت15:12---4 شهريور 1394
بابا یه وجب میزه چهل تا برگه سوال و پاسخنامه و ساندیس و مداد و پاک کن!!!مگه میشه اون وسط به عکس کارت کنکور گیر داد؟!
پاسخ: کیک و ساندیس هم میدادن ؟ :O من میخوام ادامه تحصیل بدم :(


ســـــــــاینا
ساعت14:06---4 شهريور 1394
مثل ماه افتاده بودم ولی جانه شما اینقدر استرس داشتم مدادم هی از دستم میفتاد من وسط جلسه دنبال مدادم بودم!!!
پاسخ: الهی اعتماد به نفست تو حلقم :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:, ] [ 23:54 ] [ єяƒαη ]
[ ]